Մայրենի Հաշվետվություն

  • Ամփոփելով ուսումնական տարին՝ գրի՛ր հաշվետվություն, որտեղ կանդրադառնաս նաև հետևյալ հարցերին՝
  1. Ի՞նչն ես համարում այս ուսումնական տարվա ընթացքում մայրենիից քո ձեռքբերումը,                                                   Այս ուսումնական տարվա մեջ ես լիքը բաներ եմ սովորել բառբառային խոսել և կարդալ:
  2. Ի՞նչ գրքեր ես ընթերցել (տեղադրի՛ր ընթերցանությանդ բաժինը)                                                                                   Կոմիկս եմ կարդացել ես այդ գրքից սովորեցի հետաքրքիր բաներ:
  3. Ի՞նչ կարևոր բան ես սովորել տարվա ընթացքում, որի մասին կուզեիր պատմել,                                                             Ես սովորեցի, որ պետք է ինքնուրույն աշխատել և ուսուցչուհին գոհ լինի:
  4. Ի՞նչն է քեզ ավելի հետաքրքիր մայրենիի դասին, (գործնական քերականություն, ընթերցանություն, խմբային, համագործակցային աշխատանք, ուսուցողական ֆիլմի, մուլտֆիլմի դիտում, «հարցուփորձ», «մտավարժանք», ուսուցողական ճամփորդություն և այլն)                                                                                                                         Մուլտֆիլմի դիտում ես շատ եմ սիրում օրինակ <<ոնց պետք է պահել թանգարանում>>:
  5. Ի՞նչը կփոխեիր, կավելացնեիր կամ կպակասեցնեիր մայրենիի դասընթացից,                                                                Ես մտածում եմ, որ ոչ մի բան պետք չէ փողել:
  6. Ի՞նչ ձախողումներ, դժվարություններ, բարդություններ ես ունեցել այս տարի,                                                                 Ես այս տարի դժվարություն քիչ եմ ունեցել:
  7. Ի՞նչն է հատկապես քեզ դուր եկել այս տարվա ընթացքում,                                                                                             Ինձ դուր է եկել մեր մայրենի ուսուցչուհին նա բոլորիս օգնում է և բացատրում:
  8. Հաջողվա՞ծ ես համարում դասավանդող-սովորող համագործակցությունը մայրենիի շրջանակում. մեկնաբանիր պատասխանդ,                                                                                                                                                               Ես հարգում եմ մեր ուսուցչուհուն նա էլ ինձ:
  9. Ի՞նչ ակնկալիքներ ունես նոր ուսումնական տարուց,                                                                                                       Իմ ակնկալիքը մտածում եմ, որ ամենինչ լավ է լինելու:
  10. Հավանու՞մ ես մայրենիի գնահատման ձևաչափը. պատասխանդ հիմնավորիր:

Այո ես համաձայն եմ:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով